مخاطب محوري در تغييرات کنداکتور برنامه هاي سيما
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 3
نویسنده : مولوی
دکترعلي دارابي ، معاون سيماي رسانه ملي با تاکيد بر تغييرات ويژه کنداکتور در برنامه هاي عصرگاهي و شبانگاهي شبکه ها در طول هفته اعلام کرد : مخاطبان سيما بين ساعات 18 تا 24 هر روز در کنار خانواده بيش از ديگر ساعات شبانه روز نياز به تماشاي برنامه هاي تلويزيوني جذاب و متنوع دارند که رسانه ملي در حوزه سيما تلاش کرده پاسخگوي نياز و علاقه ي مخاطبان فهيم ايران اسلامي باشد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي سيما ، دکترعلي دارابي با اشاره به ماموريت و رسالت هر شبکه تلويزيوني گفت : هر روز بين ساعت 19:45 تا 20:30 يک مجموعه نمايشي جذاب از شبکه يک پخش خواهد شد که از ميان توليدات فاخر داخلي و مورد توجه مخاطبان خواهد بود .و از شبکه دو سيما نيز هر روز بين ساعات 18:45 تا 20:30 يک فيلم سينمايي با محوريت و رويکرد کودک ، نوجوان و خانواده به روي آنتن خواهد رفت .

دکتر دارابي همچنين با اشاره به آغاز ليگ فوتبال اروپا و مشکلات برنامه ريزي کنداکتور در شبکه سه سيما گفت : علاوه برپخش فيلم سينمايي ساعت 23:30 پنجشنبه‌ شب ها ، به جاي برنامه گفتگومحور فرصت که شنبه و سه شنبه شب‌ها بعد از خبر 22 پخش مي‌شد ، يک فيلم سينمايي پخش خواهد شد و برنامه فرصت ، در زماني ديگر پخش خواهد شد . شبکه چهار سيما که مخاطبان آن عمدتا فرهيختگان است نيز براي استفاده بهتر از فضاي رسانه در پخش برنامه‌هاي گفتگومحور ، برنامه‌هاي جذاب خود در اين حوزه را بين ساعت 18 تا 20 پخش خواهد کرد و بهترين برنامه‌هاي  مستند داخلي و خارجي خود را نيز از ساعت 20:45 تا 21:30  به روي آنتن خواهد برد . از ساعت 21:30 نيز برنامه گفتگو محور " دور ميز شب " از اين شبکه پخش مي‌شود.

دکتر دارابي همچنين افزود: شبکه تهران نيز هرشب ازساعت 20:45 تا 23:15 يک  فيلم سينمايي جذاب وديدني را به روي آنتن خواهد برد .

وي گفت : افزودن اين بخش هاي نمايشي براي تماشاي بيشتر تلويزيون در طول ايام هفته است  و ويژه برنامه هاي پنجشنبه و جمعه که تغييرات فراواني يافته است ، به زودي اعلام خواهد شد.

تغييرات برنامه هاي شبکه ها در طول هفته از شنبه 18 دي آغاز خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: