تله فيلم فرزند چهارم به پايان مي‌رسد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تله فيلم فرزند چهارم به پايان مي‌رسد
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 8
نویسنده : مولوی
تصويربرداري فيلم تلويزيوني"فرزند چهارم" در گورستان لواسان با حضور پرويز پورحسيني و 4 بازيگر ديگر به پايان مي رسد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل ازسايت خبري سيمافيلم،محمدرضا محمدي،تهيه کننده"فرزند چهارم"در اين باره گفت:گروه توليد پس از يک روز تصويربرداري در لوکيشن امامزاده عبدالله از پنج شنبه گذشته،به بيمارستان معلولين در خيابان ولنجک رفتند که از ميان بازيگران اصلي، مانند بسياري از صحنه هاي ديگر فيلم پرويز پورحسيني جلوي دوربين رفت.

سپس گروه توليد به منطقه لواسان رفته اند تا در لوکيشن هاي خارجي،از جمله يک گورستان،تصويربرداري را انجام دهند.

محمدرضا محمدي درباره اين فضا توضيح داد:اين لوکيشن،لوکيشن پاياني خواهد بود که پرويز پورحسيني،سميرا ذکايي،مريم آهنگر و شهناز شهبازي به همراه انوشيروان فاطمي در آن حضور دارند.

او تصريح کرد: با پايان کار در سکانس گورستان،کار تصويربرداري اين تله فيلم به پايان مي رسد و از هفته جاري،مراحل فني کار را آغاز خواهيم کرد.

"فرزند چهارم"  که شبنم عرفي نژاد کارگرداني آن را بر عهده دارد و از توليدات سال جاري گروه تله فيلم هاي اپيزوديک (چند قسمتي) است،داستان مرد ثروتمندي به نام منصور ديباج را روايت مي کند که به طور ناگهاني اعلام مي کند در گذشته همسري داشته و از او فرزندي دارد.ديگر فرزندان منصور با شنيدن اين خبر به هراس مي افتند و مي کوشند که جلوي از دست رفتن ثروت پدري شان را بگيرند.آن ها براي رسيدن به اين هدف مي کوشند که به هر شيوه اي متوسل شوند.تا اينکه...

پرويز پورحسيني،مريم سلطاني،فرهاد مهدوي،صالح ميرزا آقايي،احمد يارعلي،سميرا ذکايي و شهناز شهبازي،نقش آفرينان اصلي "فرزند چهارم" هستند.فيلمنامه اين فيلم تلويزيوني را علي خودسياني نوشته و سيدرضا شکري مجري طرح آن است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: