شيرين بينا در تله فيلم ياريگر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شيرين بينا در تله فيلم ياريگر
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 6
نویسنده : مولوی
با شروع تصويربرداري فيلم تلويزيوني "ياريگر"شيرين بينا در نقش همسر يک جانباز مقابل دوربين محمد رسولي قرار گرفت.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل ازسايت خبري سيمافيلم، تله فيلم ياريگر كه علي محمد قاسمي آن را كارگراني مي كند،از چهاردهم دي توليد خود را آغاز كرده و در آن علاوه بر شيرين بينا،قربان نجفي، سيروس كهوري نژاد،بيتا ثمري،تبسم هاشمي،مهتاب صداقت و گروهي ديگر از بازيگران نيز حضور دارند.

گروه توليد"ياريگر" روز گذشته را در مرکز توانبخشي عمل گذراند و اكنون نيز به تصويربرداري خود در همين لوکيشن ادامه مي دهند تا سکانس هاي داخلي کار گرفته شود.در اين بخش ها از ميان بازيگران اصلي تنها شيرين بينا (همسر حميد) مقابل دوربين مي رود. اين در حالي است که روز گذشته قربان نجفي(در نقش جانبازي به نام حميد) نيز در همين لوکيشن به ايفاي نقش پرداخته است.

عليرضا محمودي و محمد حسن شهسواري فيلمنامه اين فيلم تلويزيوني را نوشته اند که در آن داستان فداکاري دو جانبه زن و شوهري روايت مي شود که شوهر جانباز است و در پايان مسير زندگي قرار دارد.او تلاش مي کند تا پيش از مرگ زن را به جدايي واردار کند،اما...

عوامل توليد "ياريگر"عبارتند از:

دستيار و برنامه ريز:بهروز فروغي راد،دستيار كارگردان: رايا نصيري،دستيار دوم كارگردان:سيمين راد،عكاس: حسين مسلمي،طراح صحنه ولباس:پيام حسين سوري ،مدير تصويربرداري:محمد رضا قاسمي، تصويربردار:محمد رسولي،چهره پرداز:جلال اميري مرند، صدابردار:سيامك نيازي،مدير توليد:آندرانيك خچوميان،منشي صحنه:رعنا صلحي پور.

مهدي شفيعي اين تله فيلم را در گروه اجتماعي مركز سيمافيلم توليد مي كند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: