بررسي مسائل روز شهري در مستند همسايه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بررسي مسائل روز شهري در مستند همسايه
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 9
نویسنده : مولوی
ويژه برنامه مستند گزارشي "همسايه" با هدف بررسي مسائل ومعضلات روز شهري از شنبه تا چهارشنبه ازگروه فرهنگي اجتماعي شبکه تهران پخش مي شود.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از سايت شبكه تهران، در هر قسمت اين مستند گزارشي موضوعات مختلف شهري از جمله بررسي ميادين ميوه و تره‌بار، فروش تحميلي ميوه به مردم ، بررسي تابلوهاي شهري و عدم اطلاع رساني در اين خصوص، آمار موتورسيکلت‌هاي شهري و بحث کيفيت آنها از توليد و بحث معاينه فني و... با رويکرد جديد همراه با آمار و ارقام و نظرات کارشناسان و گزارش‌هاي مردمي مورد توجه قرار مي گيرد.

مستند گزارشي "همسايه" يک تولد رسانه‌اي در زمينه مسائل اجتماعي است و قضاوتي کاملا بي‌طرف به موضوعات ذكر شده دارد ،اين برنامه سعي دارد مخاطب با طرح موضوعات و معضلات روز جامعه روشن و آگاه شود.

همچنين اين برنامه با بررسي موضوعات مختلف و آمار و ارقام و تاريخچه آن  سعي دارد براي بهبود و برطرف کردن معضلات شهري، موضوعات بررسي شده را با استانداردهاي روز دنيا مطابقت دهد

مستند "همسايه " از شنبه تا چهارشنبه  به مدت 10 دقيقه از ساعت 16:10 الي 16:20 به تهيه كنندگي محمد جعفر خسروي پخش مي شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: