نام عروسک و يلدا به پاريس تا پاريس تغيير يافت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 5
نویسنده : مولوی
در حالي که "يلدا" و "عروسک" اش روزهاي پرشتابي براي رسيدن به جشنواره فجر را تجربه مي کردند، در يک اقدام تازه ، نام فيلم سينمايي جديد شبکه جهاني سحر که پيشتر "عروسک و يلدا " نام داشت، به "پاريس تا پاريس" تغيير يافت.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي شبکه جهاني سحر، هم اکنون در حالي که سيامک مهماندوست کار تدوين فيلم را به پايان رسانده ، صدا گذاري فيلم هم در دست انجام است .

" پاريس تا پاريس" که تهيه کنندگي آن را منصور سهراب پور عهده دار است، داستان "اسماعيل حقيقت" است. شرايط، اسماعيل را که در گذشته دانشجوي رشته پزشکي يکي از دانشگاههاي پاريس بوده، حالا پس از سپري شدن سالها از اين ماجرا مجبور به بازگشت به فرانسه کرده است. او که در آغاز جنگ تحميلي به ايران برگشته و مدتها در ايران تحصيل، کار و زندگي کرده، در سفر دوباره به فرانسه دخترش" يلدا" را هم در کنار خود دارد.حضور يلدا در اين سفر سرآغاز ماجراهايي براي "اسماعيل" و کساني است که در فرانسه با او و دخترش همراه مي شوند...

فيلمبرداري اين فيلم، که تازه ترين اثر محمد حسين لطيفي در مقام کارگردان است، اوايل آبان امسال در پاريس کليد خورد و در مدت زمان تقريبي 45 روز، سکانسهاي مربوط به فرانسه آن جلوي دوربين سيروس عبدلي مدير فيلمبرداري" پاريس تا پاريس" رفت.

در اين سکانسها، حسين ياري( در نقش اسماعيل)، ياسمن نوروزي( يلدا)، کاظم بلوچي، مهرداد معتمدي و يگانه بلوچي به همراه ژاک برونه، کاترين سولو و سروين برتلو حضور داشتند.

لطيفي ادامه کار را در تهران پي گرفت و با افزوده شدن سيد مهرداد ضيايي، زهرا سعيدي، جشميد شاه محمدي و شيوا خسرومهر، در مدت زمان يکهفته، سکانسهاي تهران نيز در يکي از محلات قديمي کن فيلمبرداري شدند.

کاظم بلوچي علاوه بر بازي در نقش امامي، نويسنده فيلمنامه نيز هست که در کنار بهرام کياني( طراح صحنه و لباس)، حميد توکليان( صدابردار)، حسن لبافي( دستيار اول کارگردان و برنامه ريز)، اديل فورکن و آرزو جلالي( طراحان چهره پردازي)، علي صبري( مدير توليد بخش فرانسه) و ثريا اجاقي( دستيار تهيه) ديگر عوامل اصلي توليد" پاريس تا پاريس" را تشکيل مي دهند.

از شبکه جهاني سحر سال پيش نيز، فيلم سينمايي" ناسپاس" در بخش مسابقه سينماي ايران جشنواره فيلم فجر حضور داشت و به عنوان کانديد کسب چهار سيمرغ بلورين، با فيلمهاي شرکت کننده در اين بخش به رقابت پرداخت.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: