معرفي جاذبه‌هاي گردشگري مناطق آزاد در جشنواره قشم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 8
نویسنده : مولوی
همزمان با سالگرد تأسيس منطقه آزاد قشم و افتتاح رسمي پل خليج‌فارس به دست رئيس جمهور و در جشنواره اقوام ايراني در قشم جاذبه‌هاي گردشگري مناطق آزاد کشور معرفي مي‌شود.

داود احمدي، معاون گردشگري منطقه آزاد قشم با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) افزود: بهمن‌ماه سال‌جاري نمايشگاه گردشگري عجايب هفتگانه خليج‌فارس و جشنواره اقوام ايراني در منطقه آزاد قشم ميزبان ادارات گردشگري استان‌ها و مناطق آزاد است و در طي 18 تا 21 بهمن‌ماه قابليت‌هاي صنايع‌دستي، گردشگري و ميراث فرهنگي آن‌ها معرفي مي‌شود.

داود احمدي با اشاره به ارائه موسيقي اصيل ايراني در اين نمايشگاه بيان داشت: موسيقي اصيل و اصلي هفت قوم ايراني در اين نمايشگاه معرفي مي‌شوند. همچنين فعالان بخش خصوصي در حوزه صنايع‌دستي و گردشگري نيز قابليت‌هاي خود را در معرض ديد شرکت‌‌کنندگان قرار مي‌دهند.

وي همچنين در رابطه با فعاليت کميته گردشگري مناطق آزاد اظهار داشت:‌ اين ارتباط بين سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و مناطق آزاد و ويژه اقتصادي را به فال نيک مي‌گيريم و معتقديم اين کميته يک اتاق فکر است که تمام بوروکراسي‌ها را قطع مي‌کند.

معاون گردشگري منطقه آزاد قشم ادامه داد: اميدواريم اين کميته علاوه بر تصويب مصوبات نسبت به تأمين اعتبارات نيز اقدامات لازم و شايسته را انجام دهد.

احمدي در رابطه با راه‌اندازي تورهاي جديدي در منطقه آزاد قشم نيز اظهار داشت: چندي پيش مسيري به نام جاده رسالت توسط مدير عامل منطقه آزاد قشم تعريف شد، اين مسير که سير گسترش اسلام به شبه قاره هند است نشان مي‌دهد چگونه اسلام از ايران به اين منطقه گسترش پيدا کرده و ما در صدديم تورهايي را در اين مسير براي گردشگران به خصوص گردشگران خارجي تعريف کنيم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: