ارتباط جنوب کشور به قطب گردشگرى کهگيلويه و بويراحمد تسهيل مى‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 3
نویسنده : مولوی
حميد بهبهاني گفت: پروژه محور باباميدان به ياسوج در واقع كهگيلويه و بويراحمد را به دو استان فارس و خوزستان متصل مي‌كند و موجب سهولت ارتباط منطقه جنوب كشور به قطب توريستي و گردشگري استان كهگيلويه و بويراحمد خواهد شد.

وزير راه و ترابري در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني دولت درباره ويژگي‌هاي محور باباميدان به ياسوج اظهار كرد: طول اين پروژه 50 كيلومتر است كه سابقه آن به 25 سال پيش برمي گردد. حدود 78 درصد كار احداث اين جاده در دولت نهم و دهم انجام گرفته است و اين در حالي است كه پيش از دولت نهم تنها 22 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و از سال 74 تا 81 نيمه كاره رها شده بود.

وي افزود: جاده بسيار سخت و كوهستاني است كه نسبت به جاده قديم حدود 25 كيلومتر راه را نزديك‌تر مي‌كند، در 34 كيلومتر آن هم از خط سبقت استفاده شده است.

بهبهاني هزينه احداث اين جاده را حدود هزار ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: اين جاده اصلي جايگزين جاده قديم مي‌شود كه حدود 45 دقيقه زمان سفر را كاهش سفر مي‌دهد.

وزير راه و ترابري، افزايش ايمني، كاهش تصادفات، افزايش ظرفيت گردشگري، كاهش مصرف سوخت و آلاينده‌هاي زيست محيطي را از مزاياي اين پروژه ذكر كرد.

وي خاطر نشان كرد: همچنين اين محور موجب مي‌شود؛ 180 كيلومتر بندر بوشهر به مركز كشور نزديك ‌شود و سهولت ارتباط منطقه جنوب كشور به قطب توريستي و گردشگري استان كهگيلويه و بويراحمد با اين محور امكانپذير خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: