بيش از 30 درصد معلمان ابتدايي ديپلم دارند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بيش از 30 درصد معلمان ابتدايي ديپلم دارند
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 16
نویسنده : مولوی
معاون آموزش ابتدايي آموزش و پرورش با بيان اينکه 69 درصد از معلمان ابتدايي داراي مدارک کارداني، کارشناسي و کارشناسي ارشد هستند، گفت: همچنين بيش از 30 درصد از معلمان ابتدايي مدرک ديپلم دارند.

به گزارش مهر، فاطمه قربان روز يکشنبه در همايش مديران ابتدايي با رويکرد ارزشيابي توصيفي افزود: 26 درصد معلمان اين دوره فوق ديپلم، 42 درصد ليسانس و تنها 6/1 درصد فوق ليسانس دارند و بقيه معلمان داراي مدرک ديپلم هستند.

وي افزود: علاوه بر پايين بودن درجه تحصيلاتي معلمين مقطع ابتدايي، نداشتن بيکاري در هيچ روزي از هفته براي آنان در جهت ارتقاي درجات عالي تحصيلي براي آنها عاملي شد تا تعطيلي روز پنجشنبه براي اين مقطع در دستور کار شوراي عالي آموزش و پرورش قرار گيرد البته هنوز عملي کردن اين برنامه براي سال آينده به تصويب نشده است.

معاون آموزش ابتدايي وزير آموزش و پرورش با اشاره به برنامه هاي راهبردي انجام شده در زمينه ارتقاي آموزش ابتدايي در مدارس کشور گفت: اختصاص معاونت ابتدايي به استانها و شهرستانها، اختصاص 15 هزار نيروي تربيت بدني و سه هزار پست مشاوره و تخصيص 3 درصد از درآمدهاي استاني به تجهيزات در دوره ابتدايي از جمله اين برنامه ها است.

وي ادامه داد: همچنين 125 هزار کتابخانه کلاسي در دوره ابتدائي ايجاد شده که بيش از پنج ميليارد تومان هزينه در بر داشته است .

قربان از احياي مراکز تربيت معلم در تمامي استانها خبر داد و گفت: احياي تربيت معلم در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است و قرار شده هر استان نيروهاي مورد نياز خود را به صورت بومي انتخاب کرده و به تعليم و تربيت آنها در مراکز تربيت معلم پرداخته شود .



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: