7ميليون مترمربع از مدارس فرسوده اند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
7ميليون مترمربع از مدارس فرسوده اند
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 16
نویسنده : مولوی
معاون عمراني وزارت آموزش و پرورش گفت: هفت ميليون متر مربع از مدارس کشور کهنه و فرسوده اند و نياز به تخريب و بازسازي دارند.

مرتضي رئيسي در گفت و گو با مهر با بيان اين مطلب افزود: در ابتداي سال 1385 نزديک به 13 ميليون متر مربع فضاي آموزشي کهنه و فرسوده در کشور وجود داشت که با تخصيص اعتبارات مقاوم سازي مدارس در سال 1384، بيش از 50 درصد آن طي چهارسال گذشته تخريب و نوسازي شده است.

معاون عمراني وزير آموزش و پرورش با بيان اينکه هم اکنون 7 ميليون متر مربع فضاي آموزشي نياز به تخريب و نوسازي دارند، گفت: بخش اعظم اين مدارس خشتي و گلي هستند که در برابر حوادث و بلاياي طبيعي به شکل جدي آسيب پذيرند و بايد نوسازي شوند.

وي افزود: وجود مدارس فرسوده و قديمي واقعيتي است که در آموزش و پرورش وجود دارد و نمي توانيم آن را انکار کنيم به همين دليل است که در برنامه پنج نيز مقرر شد دولت اعتبارات مقاوم سازي مدارس را در سه سال اول برنامه اختصاص دهد تا هر چه سريعتر اين معضل را حل کنيم.

رئيسي با اشاره به بروز زلزله در نرماشير کرمان و برگزاري کلاس هاي درس براي چهارهزار و 500 دانش آموز در فضاي باز گفت: به مديرکل نوسازي استان کرمان دستوري مبني بر اينکه تا زمان حل مشکل کلاس هاي فرسوده مدارس نرماشير، کانکس هايي تهيه و در محل هاي مناسب اين شهرستان نصب کنند ابلاغ شده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: