امروز آخرين مهلت ثبت‌نام در کنکور دکتري دانشگاه آزاد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 17
نویسنده : مولوی
ثبت نام داوطلبان آزمون دکتري تخصصي سال 90 دانشگاه آزاد که از دوشنبه 13 دي ماه آغاز شده است تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 22 دي ماه ادامه دارد.

به گزارش مهر ، ثبت‌ نام داوطلبان آزمون دکتري تخصصي سال 90 دانشگاه آزاد اسلامي که از دوشنبه 13 دي ماه از طريق پايگاه اينترنتي به نشاني www.azmoon.org آغاز ‌شده و بر اساس اعلام اوليه مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي ثبت‌نام در اين آزمون تا ساعت 24 چهارشنبه 22 دي ماه ادامه دارد.

داوطلبان پس از تهيه دفترچه راهنما و کارت اعتباري از دفاتر پستي مي توانند نسبت به ثبت نام از طريق پايگاه اينترنتي مرکز آزمون دانشگاه آزاد اقدام کنند.

همچنين متقاضيان دوره بدون آزمون دکتري تخصصي نيز مي‌توانند در مهلت تعيين شده با مراجعه به مراکز پستي و تهيه کارت اعتباري اين دوره نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: