9 دي پيوند مردم و نظام بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
9 دي پيوند مردم و نظام بود
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 12
نویسنده : مولوی
همزمان با سالروز 9 دي ماه سالروز پاسخ كوبنده ملت ايران به فتنه‌گران، مقامات و مسوولان كشور با تجليل از نقش مردم بر پيوند ناگسستني ميان آنان و رهبري تاكيد كردند.

محمدتقي رهبر، نماينده اصفهان و رئيس مجمع روحانيون مجلس شوراي اسلامي با اشاره به حمايت مردم از نظام و مسوولان آن تاكيد كرد كه حماسه 9 دي يكي از جلوه‌هاي مهم حضور مردم در پيوند با حكومت بود. وي در گفت‌وگويي با «جام‌جم» به سوالات ما درخصوص حماسه 9 دي پاسخ داد.

در حماسه 9 دي حضور مردم و نقش رهبري چه تاثيري در از بين بردن ترفند دشمنان داشت؟

رهنمودهاي رهبري در همه صحنه‌ها، عرصه‌ها و پيشگيري از ترفندها و كنترل حركت‌هاي انحرافي و بصيرت دادن به مردم كاملا آشكار و محسوس است و مردم نيز براساس وظيفه‌اي كه احساس مي‌كنند در هر جايي كه لازم بوده اعلام حضور كرده‌اند.

مردم در نهم دي وقتي احساس كردند به مقدسات آنها هتك حرمت شده بي‌اختيار و با اراده ذاتي كه داشتند به خيابان‌ها آمدند و واكنش نشان دادند و مجددا پيوند خود و رهبري را كه پيوندي بنيادين بود به جهانيان ثابت كردند. مردم در قبال سرنوشت كشور خود احساس وظيفه مي‌كنند و مي‌دانند كه بايد رهبري و نظام را ياري كنند تا بتوانند با حركت‌هاي انحرافي مقابله كنند. حضور مردم به قانون‌شكنان اين اجازه را نداد كه به اهانت‌هاي خود ادامه دهند.

در آستانه سالروز نهم دي ماه، اين حماسه چه پيام مجددي براي جهانيان دارد؟

پيام 9 دي پيامي زنده براي آيندگان است و به دشمنان، فريب خوردگان و حتي كساني كه در اين روز سكوت كردند نشان مي‌دهد كه راه دفاع از انقلاب، حركت‌هاي مردمي است و به دشمنان ما اين هشدار را مي‌دهد كه به كشور ما چشم طمعي نداشته باشند.

به هر حال مردم با حضورشان به فريب‌خوردگان هشدار دادند كه در امور داخلي ايران دخالت نكنند. در داخل نيز قطعا حضور مردم پشتوانه‌اي براي حركت‌هاي بعدي مسوولان نظام بوده و به آنان دلگرمي مي‌دهد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: