زمان واريز مرحله دوم يارانه‌هاي نقدي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
زمان واريز مرحله دوم يارانه‌هاي نقدي
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 22
نویسنده : مولوی
سخنگوي كارگروه طرح تحول اقتصادي از واريز مرحله بعدي يارانه‌ها در اسفندماه سال جاري خبر داد.

محمدرضا فرزين در گفت‌وگو با فارس، در مورد زوج‌هاي جوان كه در زمان ثبت نام جزء خانوار پدر و مادري بوده و يارانه دريافت نكردند، گفت: زوج‌هاي جواني كه هنگام پرداخت يارانه جزء خانوار پدر و مادر بوده‌اند، اما اگر ازدواج كرده و خانوار جديدي شكل داده‌اند، چون اسم و مشخصات آنها جزء خانوار پدر و مادري در سيستم ثبت شده است، يارانه‌هاي سال جاري را دريافت خواهند كرد.

فرزين تاكيد كرد:‌ به صرف اينكه اسامي زوج‌هاي جوان در ليست پدر و مادر بوده و ازدواج آنها ثبت شده باشد، به منزله داشتن سابقه در طرح دريافت يارانه تلقي مي‌شود و چه دختر و چه پسر باشد، يارانه دريافت خواهند كرد.

سخنگوي كارگروه طرح تحول اقتصادي در مورد اينكه يارانه‌ خانوارهاي جديد ثبت نامي كي واريز مي‌شود، گفت: در اين زمينه بايد با سازمان هدفمندي يارانه‌ها صحبت شود و در حال حاضر فرصت اعلام شماره حساب براي خانوارهاي جديد از سوي سازمان هدفمندي يارانه‌ها بايد اعلام شود.

وي گفت: سازمان هدفمندي در اين زمينه اظلاع‌رساني خواهد كرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: