تصوير داماد اسامه بن لادن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تصوير داماد اسامه بن لادن
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 18
نویسنده : مولوی
منابع آگاه جزئياتي تازه از زندگي متهم شماره 39 تحت پيگرد مقامات عربستاني منتشر کرده اند که نشان مي دهد وي با دختر 13 ساله اسامه بن لادن در افغانستان ازداوج کرده و از نزديکترين افراد سرکرده القاعده است.

به گزارش مهر، روزنامه الحيات امروز در گزارشي به نقل از منابع آگاه خود نوشت: محمد سليم سعيد بريکان ، متهم تحت پيگردي که در فهرست 47 نفره وزارت کشور عربستان در رديف 39 قرار دارد، با توجه به نزديکي فوق العاده به بن لادن و اينکه محافظ شخصي وي محسوب مي شد با «فاطمه» دختر 13 ساله سرکرده القاعده ازدواج کرد.

وزارت کشور عربستان اخيرا اسامي و تصاوير 47 متهم تحت پيگرد وابسته به القاعده را منتشر کرده و که اين عضو نزديک به بن لادن در رديف سي و نهم آن قرار داشت.

منابع آگاه اعلام مي کنند: بريکان (داماد جديد بن لادن) که هم اکنون 40 سال دارد و در سال 1977 عربستان را به مقصد افغانستان ترک کرد. وي به صورت غيرنظامي جذب القاعده و در نهايت از نزديک ترين افراد بن لادن شد.

بريکان در اين سال ها ماموريت حفاظت از بن لادن را برعهده داشت و پس از ازداوج با فاطمه (دختر بن لادن) به ماموريت خود در اين پست حساس ادامه داد.

منابع خبري اعلام مي کنند که بريکان از طرح و برنامه هاي القاعده در افغانستان کاملا مطلع است و با توجه به اينکه از نزديکان بن لادن است پناهگاهها و مخفيگاه هاي وي را به خوبي مي شناسد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: