ثبت نام آزمون زبان وزارت بهداشت تا 24 دي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ثبت نام آزمون زبان وزارت بهداشت تا 24 دي
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 21
نویسنده : مولوی
رئيس مرکز سنجش آموزش پزشکي وزارت بهداشت گفت: ظرفيت حضور در هشتمين دوره آزمون زبان انگليسي عمومي وزارت بهداشت هنوز تکميل نشده است و ثبت نام براي اين آزمون تا 24 دي ادامه دارد.

دکتر جبرائيل نسل سراجي در گفتگو با مهر افزود: ثبت نام به صورت اينترنتي و از طريق سايت مرکز سنجش آموزش پزشکي www.sanjeshp.ir انجام مي شود و داوطلبان تا ساعت 23 روز جمعه 24 دي ماه فرصت دارند با ورود به سايت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وي گفت: هشتمين دوره آزمون زبان انگليسي عمومي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با عنوان MHLE روز جمعه اول بهمن ماه در محل دانشکده پزشکي پرديس همت در بزرگراه شهيد همت، جنب برج ميلاد، دانشگاه علوم پزشکي تهران برگزار مي شود.

نسل سراجي، ظرفيت اين دوره از آزمون را سه هزار نفر اعلام کرد و گفت: آزمون در دو بخش صبح و عصر برگزار مي شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهاي 27 تا 29 دي ماه 89 از طريق سايت مرکز سنجش قابل دريافت است براي ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن کارت ورود به جلسه، اصل کارت ملي و اصل فيش بانکي الزامي است و همراه نداشتن هر يک از اين مدارک موجب محروميت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون مي شود.

آزمون زبان عمومي (Ministry of Health Language Exam) وزارت بهداشت براي افراد داوطلب به منظور ارزيابي توان داوطلب در زمينه تسلط به درک مطلب شنيداري، دستورزبان، واژگان زبان انگليسي، خواندن و درک مطلب برگزار مي شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: