نوجوان معتاد برادرش را كشت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوجوان معتاد برادرش را كشت
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 23
نویسنده : مولوی
نوجوان 13 ساله كه به انگيزه انتقام‌گيري از پدرش، برادر 4 ساله خود را در باغ متروكه‌اي در ماهدشت كرج كشته بود، دستگير شد. عامل جنايت كه به موادمخدر (كراك) اعتياد دارد، در بازجويي‌هاي پليسي مدعي شد پس از مشاجره با پدرش ، برادر كوچك‌ترش را كتك زده، سپس او را خفه كرده‌است.

به گزارش «جام‌جم»، روز 7 دي امسال مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 كرج تماس گرفت و از كشف جسد پسري 4 ساله در باغ متروكه‌اي در ماهدشت كرج خبر داد.

دقايقي بعد از اين تماس، ماموران كلانتري ماهدشت به محل كشف جسد اعزام و با جسد پسري 4 ساله روبه‌رو شدند كه روي گردن وي نيز آثار خراشيدگي وجود داشت.

با دستور قضايي بازپرس كشيك ويژه قتل دادسراي كرج، جسد به پزشكي قانوني منتقل شد.

در جستجوي پدرو برادر مقتول

به اين ترتيب ماموران جستجو براي يافتن خانواده مقتول را آغاز كردند تا اين كه در ادامه تحقيقات معلوم شد مقتول، ميثم نام داشته و همراه برادر 13 ساله و پدرش در خيابان‌هاي شهر ضايعات جمع مي‌كرده‌اند.

با مشخص شدن اين موضوع، تحقيقات كارآگاهان جنايي آگاهي استان البرز ادامه يافت.

دستگيري مظنونان حادثه

كارآگاهان جنايي چند روز بعد از حادثه، پدر و برادر مقتول را در حال جمع‌آوري ضايعات در باغ متروكه‌اي در ماهدشت شناسايي و به عنوان مظنونان پرونده بازداشت و به اداره جنايي پليس منتقل كردند.

پدر مقتول در بازجويي‌هاي پليسي گفت: به خاطر اين كه به موادمخدر(كراك) اعتياد دارم و پسر 13 ساله‌ام نيز در دام اعتياد گرفتار شده است، همسرم از من طلاق گرفت و 2 پسرم با من زندگي مي‌كردند.

وي افزود: براي گذران زندگي و تامين هزينه موادمخدر ضايعات جمع مي‌كرديم و مي‌فروختيم.

مرد معتاد يادآور شد: شب حادثه بعد از جمع‌آوري ضايعات، به باغ متروكه‌اي رفته و هر سه آنجا خوابيديم. صبح كه بيدار شديم، چند بار ميثم (مقتول) را صدا زدم ولي پاسخي نداد.پدر افزود: متوجه شدم فرزند كوچكم مرده‌است. پسر ديگرم را از خواب بيدار كرده و با رها كردن جسد در محل، 2 نفري باغ را ترك كرديم.

با ثبت اظهارات مرد معتاد، پسر 13 ساله‌اش نيز در بازجويي مدعي شد روز حادثه پدرش را بالاي سر برادرش مشاهده كرده و گمان مي‌برد او عامل جنايت است.

ماموران با توجه به تناقض‌گويي‌هاي متهمان، دوباره از آنها بازجويي كردند تا اين كه روز گذشته پسرنوجوان به قتل برادرش اعتراف كرد.

قتل به خاطر انتقام از پدر

متهم به قتل در اظهاراتش به پليس گفت: پدرم وقتي معتاد شد، زندگي‌مان از هم پاشيد. در جريان درگيري او با مادرم، من هم در دام اعتياد گرفتار شدم و مادرم از پدرم طلاق گرفت.

متهم نوجوان يادآور شد: پدرم مرا در اين منجلاب گرفتار كرد و چون به برادر كوچكم بيش از من توجه مي‌كرد، كينه‌اش را به دل گرفتم و در صدد انتقام بودم.

وي افزود: روز حادثه در غياب پدرم، برادرم را كتك زده و سپس خفه كردم. وقتي پدرم متوجه ماجرا شد، پليس را در جريان قرار داد و هر دو فرار كرديم و قرار شد در صورت دستگيري، راز قتل را پنهان كنيم.

بنابر اين گزارش، در پي اظهارات متهم، پدرش گفته‌هاي فرزندش را تاييد كرد.

براي متهمان از سوي بازپرس حسيني رازليقي، رئيس شعبه اول دادسراي جنايي كرج قرار قانوني صادر شد. تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: