واژگوني 33 درصد خودروها در تصادفات روز گذشته
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 23
نویسنده : مولوی
معاون عمليات ترافيکي پليس راه کشور با اشاره به واژگوني 33 درصد خودروها در تصادفات روز گذشته گفت: توجه نکردن به جلو با 29 درصد صدرنشين علل بروز تصادفات روز گذشته بوده است.

سرهنگ پرويز سياح البرزي در گفتگو با مهر با بيان اين خبر افزود: توجه نکردن به جلو با 29 درصد، تخطي از سرعت مطمئنه با 23 درصد و انحراف به چپ با 19 درصد مهمترين علل بروز تصادفات روز گذشته در کشور بوده است.

وي ادامه داد: 23 درصد تصادفات روز گذشته منجر به واژگوني خودروها و 14 درصد منجر به برخورد با عابران پياده شده است.

معاون عمليات ترافيکي پليس راه کشور با اشاره به مهمترين تصادفات روز گذشته تصريح کرد: ساعت 9:10 در آزادراه قم - تهران يک دستگاه سواري پرايد به علت توجه نکردن به جلو در اثر خستگي و خواب آلودگي واژگون که در اين حادثه دو سرنشين خودرو کشته شدند.

وي گفت: همچنين در ساعت 15:20 در محور قزوين - همدان يک دستگاه سواري 405 به علت ناتواني در کنترل وسيله نقليه در اثر تخطي از سرعت مطمئنه واژگون شده و دو کشته برجاي گذاشت.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: