كمپ ترك اعتياد، پاتوق سارقان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
كمپ ترك اعتياد، پاتوق سارقان
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
فردي كه به بهانه ترك اعتياد، اقدام به سرقت منازل مي‌كرد به همراه همدست نوجوانش در حين سرقت دستگير شد.

  به گزارش ايسنا، 19 آذر سال‌جاري، مأموران گشت كلانتري 175 باقر‌آباد شهرري، سارق سابقه‌داري به نام «جعفر» را در حين سرقت از منزل دستگير كردند.

با تشكيل پرونده مقدماتي و ارسال پرونده به دادگاه عمومي بخش كهريزك به دستور رجبي، قاضي شعبه 101 اين دادگاه، پرونده براي رسيدگي تخصصي به كارآگاهان مبارزه با سرقت از منزل پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع داده شد.

كارآگاهان به محض ورود پرونده به پايگاه دريافتند، جعفر متهم سابقه‌داري است كه تنها 40 روز از آزادي‌اش از زندان گذشته و بارها به اتهام سرقت‌هاي متعدد به ويژه سرقت از منزل دستگير و روانه زندان شده و در آخرين پرونده‌اش در سال گذشته و پس از دستگيري با رأي قضائي به زندان و جريمه و رد مال به مالباختگان محكوم شده است.

اين متهم سابقه‌دار ابتدا اتهام وارده را انكار كرده اما با توجه به مدارك، سرانجام به سرقت اعتراف كرده و همدست خود را جوان 18 ساله‌اي به نام «نيما» معرفي كرد كه نيما نيز روز بعد از دستگيري جعفر در شهرري دستگيرشد.

با انتقال نيما، وي در اعترافات خود گفت كه به دليل متاركه والدينش، سالهاست كه با مادر بزرگش زندگي مي‌كند و حدود دو سال است كه به اعتياد روي آورده است.

وي در ادامه گفت كه با اصرار يكي از دايي‌هايش كه خود نيزمعتاد بود، براي ترك اعتياد به يكي از دوستان قديمي دايي‌اش به نام «جعفر» معرفي شدم.

بنا براظهارات متهم نوجوان، «جعفر»، نيما را اغفال كرده و پس از سرقت‌ها و برگشتن به خانه وي، مواد مصرف مي‌كرده است.

كارآگاهان در اين مرحله پرونده‌هاي سرقت در محدوده باقرآباد را خصوصأ پس از آزادي سارق سابقه‌دار جعفر تا زمان دستگيري وي مورد بررسي قرار دادند و با توجه به شيوه‌هاي سرقت اين متهم و مقايسه با سرقت‌هاي اخير(سرقت به شيوه تخريب در يا پنجره) پي بردند اغلب سرقت‌ها در دو ماه گذشته در اين منطقه متعلق به «جعفر» است.

متهم با اين اطلاعات تاكنون به بيش از 10 فقره سرقت منزل در محدوده باقرآباد اعتراف كرد كه تعداد 9 فقره از محل سرقت‌ها شناسايي شد.

سرهنگ حسين عباسچيان رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: متهم سابقه‌دار انگيزه سرقت خود را اعتياد شديد به مواد مخدر اعلام كرده است و با دستور قاضي پرونده مجوز قضائي انتشار بدون پوشش تصوير متهمان در جرايد را صادرشد. لذا از تمامي مالباختگاني كه در محدوده باقرآباد و اطراف، منزل آنها مورد سرقت قرار گرفته يا شكايتي از اين افراد دارند، دعوت مي‌شود به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ يا شعبه 101 دادگاه عمومي بخش كهريزك مراجعه كنند.
 



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: