كشف 347 ميليارد تومان كالاي قاچاق
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
كشف 347 ميليارد تومان كالاي قاچاق
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز از كشف 347 ميليارد توماني كالاي قاچاق در 8 ماهه اول سال جاري و رشد 58 درصدي آن خبر داد.

به گزارش فارس، سعيد مرتضوي صبح امروز در گردهمايي تخصصي دبيران و مسئولان دبيرخانه كميسيون‌هاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز در هتل المپيك تهران اظهار داشت: در 8 ماهه اول امسال ميزان جريمه قاچاقچيان نسبت به مشابه سال گذشته 97 درصد رشد داشته و ارزش آن به 107 ميليارد تومان رسيده، اين در حالي است كه ميزان وصول جريمه‌ها 136 درصد رشد داشته است.

وي افزود: در 8 ماهه اول سال جاري ارزش كالاي مكشوفه قاچاق 347 ميليارد تومان بوده است كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 58 درصد رشد نشان مي‌دهد.
رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز اظهار داشت : 80 درصد كشفيات قاچاق در 10 استان مرزي و 3 استان بارانداز داخلي بوده است.

وي افزود: ارزش متوسط هر پرونده در 8 ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 درصد رشد داشته است،پرونده‌هاي با ارزش بيش از 100 ميليون تومان رشد 46 درصدي داشته است اين در حالي است كه ارزش پرونده‌هاي كمتر از يك ميليون تومان كاهش 8.5 درصدي داشته است.

مرتضوي با تأكيد بر اينكه تمركز ستاد بر روي باندهاي بزرگ و حرفه‌اي قاچاق كالا است، اظهار داشت: ما معتقديم براي مبارزه با قاچاق بايد پيش از ورود كالا به مبادي مبارزه صورت گيرد.

وي همچنين با اشاره به ابراز مصوبه جديد دولت در شهريور ماه در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز و مهلت 3 ماهه به ستاد براي تدوين لايحه جديد مبارزه با قاچاق اظهار داشت: اين لايحه در حال حاضر با برگزاري جلسات كارشناسي مختلف آماده شده است.

مرتضوي گفت: بر اساس اين لايحه مبارزه با قاچاق جزو وظايف تمامي دستگاه‌هاي دولتي، نيروي انتظامي، وزارت كشور و استانداري‌ها است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: