500 ملوان در ميان آب‌هاي يخ زده روسيه گير افتادند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 23
نویسنده : مولوی
رسانه‌هاي دولتي روسيه اعلام كردند كه 500 ملوان در پي گير افتادن كشتي‌هايشان در ميان آ‌ب‌هاي يخ‌زده اين كشور، سرگردان شده و منتظر كمك هستند.

به گزارش ايسنا، بر اساس اعلام سازمان دريانوردي روسيه سه كشتي در ميان يخ‌هاي قطور دو متري درياي «اوك هوتسك» در جزيره «كامچاتكا» گرفتار شده و 500 ملوان اين سه كشتي هم مجبور شدند در هواي سرد و يخبندان سرگردان شوند.

در بيانيه سازمان حمل‌ونقل دريايي روسيه كه در خبرگزاري ريانووستي هم منتشر شده است، به اين موضوع اشاره شده كه وضعيت اين 500 ملوان وخيم است؛ چرا كه آب و غذاي كافي براي زنده ماندن ندارند.

همچنين براساس اعلام سازمان هواشناسي روسيه، باد نيز با سرعت 104 كيلومتر بر ساعت مي‌وزد و امكان امدادرساني از طريق هوا هم وجود ندارد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: