هاشميان: شايد با پيراهن پرسپوليس از فوتبال خداحافظي كنم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 20
نویسنده : مولوی
كمتر كسي فكرش را مي‌كرد علي دايي كه هيچ‌وقت آبش با بزرگان همدوره‌اي‌اش در تيم ملي در يك جوي نمي‌رفت، حالا كه همه اعتبار ورزشي‌اش را در كسوت سرمربيگري نيمكت داغ پرسپوليس در خطر مي‌بيند به گرمي از وحيد هاشميان ، يكي از مهاجمان سابق تيم ملي استقبال كرده و او را به جمع نفراتش اضافه كند.

علي دايي كه تلاش‌‌هايش براي جذب مهاجماني همچون كريم انصاري‌فرد، محمدرضا خلعتبري و عمادرضاي عراقي نتيجه‌اي نداشت، حالا وحيد هاشميان را كه از دوستان قديمي حبيب كاشاني به شمار مي‌رود، در نوك پيكان هجومي تيمش مي‌بيند. اين مهاجم 34 ساله پس از حدود 12 سال حضور در بوندسليگا به ايران برگشت و به جمع سرخپوشان تهراني پيوست.در واقع علي دايي همان طور كه به دنبال استعفايش وعده داده بود با تغيير رفتاري ملموس به كارش در پرسپوليس ادامه خواهد داد، پس از انتخاب مياچ كروات به عنوان دستيار اول و در نظر گرفتن حريفان تداركاتي قدري همچون اينتراخت فرانكفورت، زنيت سن پترزبورگ و اسپارتاپراگ در تعطيلات نيم‌فصل حالا از حضور وحيد هاشميان در پرسپوليس استقبال مي‌كند تا نشان دهد فارغ از هرگونه تمايلات شخصي، تنها به فكر اعاده حيثيتش است.

دايي پس از آن‌كه وحيد هاشميان با پرسپوليس قرار 6 ماهه بست تا در نيم‌فصل دوم با شماره 21 براي پرسپوليس به ميدان برود، گفت: «ما در پستي كه احتياج به بازيكن داشتيم توانستيم هاشميان را جذب كنيم. هميشه گفته و مي‌گويم او از بهترين‌ها بوده است و مي‌تواند به ما كمك كند. وحيد از روز چهارشنبه در اردوي آنتاليا به ما مي‌پيوندد و از اولين بازي براي ما بازي مي‌كند.»

در اين ميان وحيد هاشميان هم كه به گفته خودش در كمتر از 30 دقيقه پرسپوليسي شد در باره تيم جديدش گفت: «در مذاكره‌اي كه با حبيب كاشاني داشتم او به من گفت كه دايي هم تمايل دارد من به پرسپوليس بيايم در نهايت قرارداد دوستانه‌اي بستم و اميدوارم كه بتوانم به پرسپوليس كمك كنم.»

مهاجم سابق هانوفر در پاسخ به اين پرسش كه چرا با پرسپوليس قرارداد 6 ماهه بستيد، عنوان كرد: «چون مدت‌ها از فوتبال ايران دور بودم، مي‌خواستم 6 ماه در پرسپوليس بازي كنم. اگر شرايط خوب بود پرسپوليس براي ادامه كار براي من در اولويت است اما اگر شرايط خوب نبود شايد پس از پايان فصل از فوتبال خداحافظي كنم.»

هاشميان درباره حضورش در تمرينات پرسپوليس و ارزيابي‌اش از وضعيت بازيكنان اين تيم نيز گفت: «من همه بازيكنان پرسپوليس را نمي‌شناسم اما در تمرين ديدم كه آنها چقدر جنگنده تمرين مي‌كنند. پرسپوليس شرايط چندان بدي ندارد و هنوز 14هفته تا پايان رقابت‌هاي ليگ برتر باقي مانده و امتياز تيم‌ها هم بسيار نزديك است. من مطمئنم پرسپوليس مي‌تواند در پايان ليگ در جايگاه خوبي قرار گيرد.»

او كه به گفته خودش به دعوتنامه باشگاه‌هايي از يونان، استراليا، چين و چند تيم ليگ برتري ايران پاسخ رد داده است، درباره ايده‌آل‌هايي كه در پرسپوليس به دنبال آن است نيز اينچنين گفت: «در ليگ يك آلمان علاوه بر زدن 38 گل، 13 پاس گل هم دادم. براي من مهم، موفقيت و نتيجه‌گيري تيم است و براي رسيدن به اين هدف، با تمام وجود در خدمت تيم هستم. دوست دارم در پرسپوليس هم در خدمت تيم باشم و در گلزني و همچنين در مهيا كردن شرايط براي گلزني ديگر همبازيانم به اين تيم كمك كنم چرا كه آرزوي قلبي من اين است كه شاهد متحول شدن پرسپوليس باشم.»

البته نبايد از نظر دور داشت كه حضور وحيد هاشميان با تجربه از جهاتي ديگر براي پرسپوليس و دايي ثمر بخش خواهد بود. سرمربي پرسپوليس كه با جدايي ناگهاني كريم باقري خودش را تنها مي‌ديد، حالا مي‌تواند به هاشميان تكيه كند تا از هر نظر خيالش از درون زمين راحت باشد. از طرفي دايي كه درباره انتخاب كاپيتان تيمش وعده داده بود اين مهم را با توجه به شخصيت و رفتار بازيكن و نظر ساير بازيكنان انجام خواهد داد هيچ بعيد نيست كه هاشميان را به عنوان كاپيتان اول تيمش و فرمانده پرسپوليس در ميدان معرفي كند.

اميد توفيقي 
گروه ورزش



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: