افزايش حملات قلبي و تنفسي در ايام آلودگي هوا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 26
نویسنده : مولوی
رييس اداره بهداشت هواي وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي اعلام كرد: حملات قلبي و تنفسي براي افرادي كه سابقه بيماري دارند در ايام آلودگي هوا افزايش مي يابد به همين دليل توصيه جدي اين است كه اين افراد در فضاي آزاد تردد نكنند.

شيدا ملك افضلي روز چهارشنبه در گفتگو با ايرنا افزود:ميزان اثرپذيري ناشي از آلودگي هوا به سه عامل از جمله نوع آلاينده ، طول مدت استنشاق هواي آلوده و غلظت آلاينده بستگي دارد ، به همين علت تردد در مناطق پرتردد و مركزي شهر خطرناك‌تر است و ماندن در خانه و تردد در حاشيه‌هاي شهر خطرات كم‌تري دارد.

وي با بيان اينكه تصميم‌گيري درباره اعمال محدوديت مكاني و زماني تردد در شهر در زمان هشدار ، اضطرار و بحران با كميته اضطرار آلودگي هواست ، اظهار داشت:وزارت بهداشت مي‌تواند بر اساس گزارش هواشناسي و ميزان خطرات ناشي از آلودگي هوا براي مردم ، توصيه‌هاي لازم را براي حفظ سلامت مردم ارايه كند.

ملك افضلي در زمينه استفاده از ماسك در زمان آلودگي هوا ، گفت :توصيه وزارت بهداشت اين است ، افرادي كه در معرض خطر هستند در زمان آلودگي هوا از خانه بيرون نيايند ، حتي دانش‌آموزان در اين شرايط در زنگ ورزش در كلاس بمانند.

وي تصريح كرد: ورزش صبحگاهي در پارك‌ها به خصوص در نواحي مركزي شهر محدود شود، اما براي افرادي مانند نيروهاي پليس كه مجبورند در اين شرايط بيرون باشند ماسك‌هاي خاصي وجود دارد.

رييس اداره بهداشت هواي وزارت بهداشت گفت:ماسك‌هاي استاندارد براي استفاده در زمان آلودگي هوا انواع مختلفي دارد كه ماسك با نام اختصاري M3 از آن جمله است.

ملك افضلي خاطرنشان كرد: همچنين ماسك‌هاي FPP شماره يك تا سه نيز به نيروي انتظامي هم معرفي شده و در داروخانه ها و مراكز مجاز عرضه مي‌شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: