لزوم برنامه‌ريزي براي استفاده از ظرفيت‌هاي عمره دانشجويي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 19
نویسنده : مولوی
رييس جمهور عمره دانشجويي را داراي ظرفيت‌هاي فراواني دانست و خواستار برنامه‌ريزي متنوع و اثرگذار مسئولين و دست‌اندرکاران عمره دانشجويي براي استفاده از همه اين ظرفيت‌ها شد.

به گزارش واحد مرکزي خبر ،  دکتر محمود احمدي نژاد در ديدار مسؤولين و دست‌اندرکاران عمره دانشجويي با تأکيد بر اينکه يکي از اثرگذارترين و بهترين فعاليت‌هاي فرهنگي عمره دانشجويي است، اظهار داشت: عمره دانشجويي اين ظرفيت تربيتي و فرهنگي را دارد که در دوره کوتاه و فشرده، اثرگذاري بالايي روي جوانان داشته باشد.

رييس جمهور گفت: فعاليت فرهنگي به معناي هدايت و تربيت انسان است و عمره دانشجويي کاملاً از چنين ظرفيتي برخوردار است. دکتراحمدي نژاد با اشاره به اينکه روح هدايت و تربيت و اعمال و عبادات ديني آشنا شدن با مفهوم امامت و ولايت است، خاطر نشان کرد: تربيت و هدايت بدون امام و انسان کامل هيچ معنا و مفهومي نخواهد داشت و استعدادهاي انسان به ميزاني که با حقيقت امامت و ولايت آشنا ‌شود، شکوفا و متعالي خواهد شد از اين‌رو هنر فعالين فرهنگي اين است که دل و جان انسان را با مفهوم امامت و ولايت آشنا مي‌کنند.

رييس جمهور در ادامه خطاب به مسؤولين و دست‌اندرکاران عمره دانشجويي خاطرنشان کرد: مسؤولين حج دانشجويي بايد مباني معرفتي دانشجويان را با نگاه جهاني استحکام بخشند و دائماً در برنامه‌‌ريزي‌هاي خود به دنبال نوآوري و ابتکار باشند از سوي ديگر دستورات و احکام و اعمال مناسک حج و زيارت را به گونه‌اي مطرح کنند که فرد بيشتر به ياد معبود هستي باشد.

رييس‌جمهور در ادامه بستر انتقال مفاهيم ارزشي و الهي را عشق و محبت دانست و گفت: اگر کامل‌ترين معارف از روي مستندترين متون و زيباترين بيان عرضه شود اما در دل فرد نسبت به طرف شنونده محبت و علاقه‌اي نباشد، بدون شک هيچ مفهومي به وي منتقل نخواهد شد.

وي گفت: به هر ميزان که فرد سرشار از عشق و محبت باشد، اثرگذاري فعاليت‌هاي وي نيز بيشتر خواهد شد، به خصوص مسؤولين عمره دانشجويي بايد عاشق کار، هدايتگري و جوانان باشند.

دکتراحمدي نژاد با قدرداني از فعاليت‌هاي مسؤولين عمره دانشجويي خاطرنشان کرد: گرايش جوانان و اصولاً نوع انسان به پاکي، يگانه‌پرستي و ارزش‌هاي الهي قوي است و در اين ميان جوانان کشورمان نسبت به حقايق ناب که همان اسلام، انديشه علوي و نبوي و انديشه مهدوي باشد از عمق جان معتقد و علاقه‌مند هستند و اين ظرفيت مناسبي است که مي‌توان از آن براي تربيت و هدايتگري استفاده کرد.

رييس جمهور افزود: از آنجايي که انديشه ما جهاني و فطري است اگر براي جهانيان و اصولاً کساني که در مقابل حق حالت تدافعي ندارند عرضه شود، نسبت به آن گرايش پيدا کرده و از آن استقبال خواهند کرد.

در ابتداي اين ديدار نماينده ولي فقيه در دانشگاه‌ها و رييس سازمان حج و زيارت کشور گزارشي از فعاليت‌هاي انجام شده در حوزه عمره دانشجويي ارائه کرده و درخواست‌ها و پيشنهادات خود را براي برگزاري هر چه باشکوه‌تر و بهتر اين مراسم با رييس جمهور در ميان گذاشتند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: