شائبه سياسي بودن ترور حامي اوباما
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شائبه سياسي بودن ترور حامي اوباما
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 9
نویسنده : مولوی
برخي منابع آگاه با اشاره به تيراندازي اخير در ايالت آريزونا به "گابريل گيفوردز" نماينده زن کنگره آمريکا که از ناحيه سر مورد اصابت قرار گرفته و حالش وخيم شده است، شائبه ترور سياسي و برنامه ريزي شده اين تيراندازي را مطرح کرده اند.

به گزارش مهر، شبکه خبري الجزيره امروز يكشنبه در گزارشي اعلام کرد؛ گابريل گيفوردز نماينده زن کنگره آمريکا که براي سخنراني در ايالت آريزونا در جمع مردم حاضر شده بود، هرگز فکر نمي کرد مورد اصابت گلوله قرار گيرد.

در ادامه الجزيره به نقل از منابع امنيتي آمريکا تاکيد کرد: با توجه به سابقه عامل تيراندازي به نماينده زن کنگره آمريکا احتمال سياسي و برنامه ريزي شده بودن اين ترور بالا ارزيابي مي شود. به ويژه اينکه عامل تيراندازي که هنوز نامش فاش نشده است در گذشته در نوارهاي ويديويي خواستار تغيير پول واحد آمريکا از دلار شده بود.

"جي لي لاگنر" عامل تيراندازي که پس از تيراندازي دستگير شده مردي است که احتمال مي رود همدستاني نيز داشته است.

"کلارنس ديوبنک" فرمانده پليس آريزونا در اين باره اعلام کرد: مي توانم به شما بگويم که لاگنر (عامل تيراندازي) داراي سابقه اي پرآشوب بوده است. ما معتقديم او به تنهايي دست به اين اقدام نزده است. دلايلي وجود دارد که نشان مي دهد وي در معيت يک شخص ديگر خود را به محل تيراندازي رسانده است.

الجزيره در ادامه اين گزارش اعلام کرد: گيفوردز نماينده 40 ساله کنگره آمريکا در سه دوره متوالي توانسته است اعتماد راي دهندگان آمريکايي براي حضور در کنگره آمريکا را به خود جلب کند. آنهم در ايالتي که همگي آن را در قبضه جمهوريخواهان مي دانند.

بر اين اساس، گيفوردز در اکثر مسائل رويه اي محافظه کارانه داشته است اما به نظر مي رسد در مسئله مهاجرت سياستهاي تندروانه موردنظر وي به مذاق برخي از ساکنان ايالت آريزونا خوش نيامده باشد. اين نماينده کنگره آمريکا همواره خواستار افزايش کنترل مرزهاي آمريکا با مکزيک در راستاي مبارزه با مواد مخدر و ورود غيرقانوني مهاجران به آمريکا بود.

الجزيره در ادامه اين گزارش تاکيد کرد: "باراک اوباما" رئيس جمهور آمريکا تمامي امکانات دولتي را بسيج کرده تا در راستاي کشف عوامل و دلايل اين تيراندازي فعاليت کنند. به ويژه اينکه گيفوردز از اصلي ترين حاميان قانون تامين اجتماعي بود که توسط اوباما تصويب شده بود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: