نحوه ارزيابي داوطلبان کنکور دکتري در دانشگاه علم و صنعت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 15
نویسنده : مولوی
رئيس دانشگاه علم و صنعت درباره معيارهاي ارزيابي و نحوه امتياز دادن به افرادي که پس از برگزاري آزمون سراسري دکتري توسط سازمان سنجش به دانشگاه علم و صنعت معرفي مي‌شوند ، گفت: تصميم بر انجام مصاحبه و بررسي سوابق علمي داوطلبان است و آزمون کتبي در برنامه دانشگاه علم و صنعت برگزار نمي شود.

به گزارش مهر ، وقتي آزمون متمرکز پذيرش دانشجوي دکتري توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شود به هر دانشگاه چند برابر ظرفيت پذيرش در هر رشته دکتري معرفي مي‌شود و در اين زمان است که دانشگاه بر روي معرفي‌شدگان بايد يک ارزيابي اعمال کند تا به اندازه ظرفيتي که دارد از ميان معرفي‌شدگان پذيرش کند.

به گفته مقامات مسئول وزارت علوم، تحقيقات و فناوري دانشگاه‌ها در پذيرش نهايي دانشجوي دکتري مختارند و مي‌توانند مکانيسم‌هاي دلخواه براي ارزيابي نهايي داوطلبان دکتري را انجام دهند.
 
محمدسعيد جبل عاملي رئيس دانشگاه علم و صنعت ايران درباره برنامه‌هاي دانشگاه علم و صنعت ايران جهت ارزيابي نهايي داوطلبان دکتري در اين دانشگاه گفت: بر اساس دستورالعملي که داريم، افرادي که از سوي سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفي مي‌شوند بايد به دانشکده‌ها و گروه‌هاي آموزشي معرفي شوند و از آنها مصاحبه علمي به عمل آيد و سوابق علمي‌شان نيز بررسي شود، سپس امتيازدهي صورت مي‌گيرد اما نتيجه نهايي توسط سازمان سنجش اعلام مي‌شود.

وي تأکيد کرد: تصميم دانشگاه علم و صنعت ايران انجام مصاحبه علمي و بررسي سوابق پذيرفته‌شدگان آزمون متمرکز دکتري است و برگزاري آزمون کتبي مجدد در برنامه اين دانشگاه نيست.

جبل عاملي در يادآوري روال قبلي پذيرش دانشجوي دکتري در دانشگاه علم و صنعت ايران گفت: قبلا دانشگاه علم و صنعت به طور متمرکز آزمون کتبي برگزار مي‌کرد و سه برابر ظرفيت را به دانشکده‌ها معرفي مي‌کرد. آزمون کتبي شامل سوالات رياضيات و استعدادسنجي و تست هوش بود و سه برابر ظرفيت را به دانشکده‌ها معرفي مي‌کرديم و دانشکده‌ ها از بين آنها انتخاب مي‌کردند.

رئيس دانشگاه علم و صنعت ايران  خاطرنشان کرد: آزمون متمرکزي که پيش از اين توسط دانشگاه انجام مي‌گرفته از اين پس توسط سازمان سنجش انجام مي‌گيرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: