ايجاد سنديکاي اعزام دانشجو به خارج
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ايجاد سنديکاي اعزام دانشجو به خارج
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 15
نویسنده : مولوی
مديرکل امور بورس و دانشجويان خارج وزارت علوم از رد 200 مورد درخواست براي اخذ مجوز تأسيس موسسه اعزام دانشجو به خارج خبر داد و گفت: 110 نفر از متقاضيان راه‌اندازي موسسه اعزام دانشجو به خارج نيز براي مصاحبه دعوت شده اند.

حسن مسلمي نائيني در گفت و گو با مهر با بيان اين مطلب افزود: بيش از 300 درخواست به صورت الکترونيکي براي ايجاد موسسه اعزام دانشجو به خارج دريافت کرديم. بررسي اوليه اي بر روي اين درخواست ها صورت گرفت و امتيازاتي بر اساس پارامترهاي مختلف مانند تحصيلات متقاضي تأسيس موسسه، کشورهايي که براي اعزام در نظر دارند و ... به آنها تعلق گرفت.

مديرکل امور بورس و دانشجويان خارج وزارت علوم اضافه کرد: 110 نفر از متقاضيان کف امتيازات را کسب کردند و آنها براي مصاحبه دعوت شدند. تاکنون نتيجه مصاحبه حدود 70 نفر از اين متقاضيان مشخص شده است.

وي از حرکت موسسات اعزام دانشجو به خارج به سمت ايجاد سنديکا خبر داد و گفت: حدود 73 موسسه اعزام به دانشجو داراي مجوز هستند و سنديکاي موسسات اعزام دانشجو به خارج به زودي تشکيل مي شود.

مسلمي نائيني درباره ارکان سنديکاي موسسات اعزام دانشجو به خارج گفت: تعدادي از صاحبان اين موسسات به عنوان هيئت موسس سنديکا خواهند بود و ارکان اين سنديکا بر اساس رأي گيري شکل مي گيرد.

وي با بيان اينکه کار موسسات اعزام دانشجو به خارج يک کار تجاري است، درباره مرجع صدور مجوز به سنديکاي موسسات اعزام دانشجو به مهر گفت: احتمال دارد مجوز سنديکا را از وزارت بازرگاني اخذ کنند.

مديرکل امور بورس و دانشجويان خارج وزارت علوم درباره هدف ايجاد اين سنديکا ، گفت: موسسات اعزام دانشجو به خارج بايد خودشان بر خود نظارت کنند و اگر موسسه اي کار ناثوابي انجام داد خودشان برخورد کنند.

وي درباره سطح همکاري وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با سنديکاي موسسات اعزام دانشجو به خارج گفت: شايد يک زماني برسد که مجوز تأسيس موسسات اعزام دانشجو به خارج را با همکاري سنديکاي اين موسسات بدهيم.

مديرکل امور بورس و دانشجويان خارج وزارت علوم در پاسخ به اينکه اولين موسسه مجوزدار اعزام دانشجو به خارج از چه سالي فعال شده است ، گفت: در سال 82 اولين مجوز براي موسسات اعزام دانشجو به خارج بر اساس آئين نامه اي که مرجع صدور مجوز براي اين موسسات را وزارت علوم مي داند صادر شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: